FREE DELIVERY ENDS IN:
00 d
:
00 h
:
00 m
:
00 s

بجد من أحسن أنواع الزيت اللي جربتها! الطعم نقي جدًا وريحت الزيتون باينة فيه بشكل واضح، ممتاز للسلطة والطبخ 👌

أحمد فؤاد

زيت تحفة! استخدمته في الأكل وفي العناية بالبشرة كمان

مروة عبد الرحمن

الزيت نقي جدًا وطعمه فعلاً طبيعي، بس كنت أتمنى العبوة تبقى أكبر شوية 😅 غير كده المنتج ممتاز

كريم السيد

الزيت ده فعلاً أصلي! استخدمته على الفول والسلطة والزيتون، الطعم خطير وكمان التغليف شيك جدًا.

محمد عبد الله